Vi stärker upp vårt hudterapeutsteam och välkomnar Anna till oss på Nordiska Kliniken!

Vi fortsätter att utöka vårt hudterapeutteam och välkomnar Anna till oss på Nordiska Kliniken!

Anna har en gedigen och omfattande erfarenhet inom sitt yrke som hudterapeut, med hela 22 år av praktisk kunskap och expertis bakom sig. Under dessa år har hon byggt upp en stark kompetens för både traditionella och avancerade behandlingsmetoder.

På Nordiska Kliniken kommer Anna att erbjuda en bred variation av behandlingar, från de klassiska och avslappnande ansiktsbehandlingarna som fokuserar på att förbättra hudens allmänna hälsa och lyster, till de mer avancerade och resultatinriktade behandlingarna, däribland Sofwave och Frax 1550.

Du bokar enkelt din tid till Anna via vår onlinebokning eller genom att kontakta vår reception.