Vi utökar vårt hudterapeutsteam och välkomnar Linda till oss på Nordiska Kliniken!

Vi fortsätter att stärka upp vårt hudterapeutteam och välkomnar Linda till oss på Nordiska Kliniken!

Linda har varit verksam som hudterapeut sedan 2017 och erbjuder omfattande expertis inom både traditionella ansiktsbehandlingar och avancerade laserbehandlingar.

På Nordiska Kliniken kommer Linda att erbjuda en bred variation av behandlingar, från de klassiska och avslappnande ansiktsbehandlingarna till de mer avancerade och resultatinriktade laserbehandlingarna.

Vi ser fram emot att våra kunder ska få ta del av Lindas skicklighet och förstklassiga behandlingar.

Du bokar enkelt din tid hos Linda via vår onlinebokning eller genom att kontakta vår reception.